Қысқы кезеңде рейстердің кешіктірілу себептері
«Эйр Астана» компаниясы қыс мезгілінде рейстерді кешіктіру себептерін түсіндірді.
17:41 13.12.2017
«Ұшуды кешіктіру - ақша жоғалту. Орташа алғанда, біздің елде әуе кемелерінің кідірілуінің бір сағаты 10 мың долларды құрайды. Бұл үлкен шығын», деді авиакомпанияның үкімет, заң шығару және қауіпсіздік жөніндегі аға вице-президенті Ербол Оспанов.
Астана әуежайының өндірістік-диспетчерлік қызметінің бастығы Нұрлан Шұғаев «Эйр Астана» әуекомпаниясының тек қана қысқы уақытта өз кемелерін өңдейтінін хабарлады, бұл рейстердің кешігуіне әкеледі.
«Құюға орта есеппен 15 минут қажет (ұшақты антифризбен - автордың түсініктемесі), бізде жеті бірлік бар және кезек жоқ. Компания өзі құяды, ал қалғанын - біз. Кешіктіру әуежайдың ғана кесірінен болмайды. Біз құйып жіберген компаниялардың еш кідірісі жоқ », - деді Шұғаев.
«Иә, біз Астана мен Алматыдағы ұшақтарымызды, сондай-ақ өз техникамызбен бірнеше әуежайда өңдейміз. Өңдеу процесі өте күрделі, өйткені сұйықтықтың әрекет ету уақыты шектеулі. Ең қолайсыз ауа райы жағдайында сұйықтықтың әрекет етуінің тиімді уақыты минутпен есептеледі - 18-ден 31 минутта үлгеруіміз қажет. Бұл жағдайда өңдеу уақыты әуе кемелерінің беткі қабатына түсетін тамшыдан бастап есептеледі », - деп түсіндірді Оспанов.
Оның айтуынша, әуе кемелерін өңдеу кейін қозғалтқыштарды іске бірден қоспайды, ол сұйықтық кондиционерге түспеу үшін керек. Ұшуға үш минут беріледі, сосын рұқсат беруді күтеді.
Қар қалың жауғанда үлкен ұшаққа алты мың литрге дейін жұмсалады. Қатып қалмау үшін сұйықтық жағылады. Бұл өте маңызды. Өйткені Алматыда ұшақ апаты болғанда экипаж бұл мәселені бақыламаған. Сондықтан әуе компаниясы осы мәселелерді қадағалайды», - деді Оспанов.
ДЕРЕККӨЗ: tengrinews
Бізді Youtubе-та қараңыз! Бізді Facebook-та, Instagram-да, Telegram-да оқыңыз!