{metadescription}
Әлеуметтік желі арқылы тауар сатып алмақ болған БҚО тұрғыны алданып қалған

Әлеуметтік желі арқылы тауар сатып алмақ болған БҚО тұрғыны алданып қалған

Бүгінгі таңда интернет пен әлеуметтік желілер сатып алулар үшін маңызды алаңға айналды, өкінішке қарай, мұндай мәмілелер әрдайым сәтті бола бермейді. Жақында Батыс Қазақстан облысындағы сот процесі сенімнің артуы мен ұқыпсыздықтың үлкен қаржылық шығындарға әкелетінін көрсетіп берді.

Сауда және интеграция министрлігінің Тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитеті жазғандай, азамат А-ның оқиғасы әлеуметтік желіде жарияланған кәдімгі хабарландырудан басталған. 

«550 000 теңгеге сатылады деп көрсетілген қар үстінде жүретін техниканы жеке кәсіпкер К. сатуға қойған. Сатушымен ауызша келіссөздер жүргізгеннен кейін, А. техниканы тез жеткізеді деп ойлап, ақшасын бөліп аударады. Алайда тауар келген жоқ, ал кәсіпкер байланысқа шықпай, ақшаны қайтару туралы өтініштерді елемеген.

Азамат А. мұндай алаяқтыққа дайын болмады және Тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментінің мамандарына жүгінді. Олар оған құқықтық көмек көрсетіп, сотқа қажетті құжаттарды дайындауға көмектесті», — деп жазды комитеттен.

Істі қарау барысында жауапкер өзінің де алаяқтықтың құрбаны болғанын мәлімдеді: танысы оның реквизиттерін пайдаланып, мәміледен 3% пайда беремін деп уәде берген. Дегенмен, бұл жағдай жауапкерді сатып алушы алдындағы жауапкершіліктен босатпады.

«Сот азамат А.-ға 550 000 теңгені толық көлемде қайтаруды және моральдық зиян үшін 20 000 теңге өтемақы төлеуді міндеттеді. Бұл жағдай Қазақстан Республикасының „Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы“ заңын қалай қолдануға болатынына жарқын мысал болды», — делінген жазбада.

Бізді Youtubе-та қараңыз! Бізді Facebook-та, Instagram-да, Telegram-да оқыңыз!

Кеше

Серіктестер жаңалықтары

Қазір эфирде